Zorg van PaDam Specialistische Thuisverpleging

U bent aangemeld bij PaDam Specialistische Thuisverpleging door het ziekenhuis, uw huisarts of misschien heeft u ons zelf wel benaderd. 
Wat nu? 
Eén van onze verpleegkundige komt bij u thuis óf, in sommige gevallen in het ziekenhuis, bij u langs. Samen met u wordt er besproken hoe de zorgverlening van PaDam Specialistische Thuisverpleging eruit komt te zien, u krijgt te horen hoe vaak en hoe laat wij langs komen. Omdat wij te maken hebben met het altijd drukke verkeer geven wij een tijdvak aan van één tot anderhalf uur. 
Tijdens het eerste zorgmoment mag er altijd een familielid/mantelzorger of een ander contactpersoon aanwezig zijn.

Naast de zorg voor u als cliënt houden wij altijd rekening met uw omgeving, Heeft u een mantelzorger? Wij zijn altijd bereid om samen te werken met uw mantelzorger. Wil uw mantelzorger ons bijvoorbeeld ondersteunen in de zorg, of de zorg helemaal overnemen? In veel gevallen kunnen wij, u of uw mantelzorger scholen in het uitvoeren van de verpleegtechnische handelingen, dit gaat altijd in overleg met uw behandeld arts.

Heeft u specifieke wensen zoals bijvoorbeeld het uittrekken van onze schoenen bij binnenkomst? Dit kunt u altijd overleggen met de verpleegkundige, we zoeken dan samen naar een passende oplossing. 

Al uw gegevens worden vastgelegd in ons beveiligde digitale zorgdossier, in uw zorgdossier wordt een zorgplan gemaakt waarin de zorgtaken staan beschreven.

PaDam Specialistische Thuisverpleging regelt alles zelfstandig! Van het aannemen van nieuwe cliënten tot het declareren bij de zorgverzekeraars. Hierdoor besparen wij in de kosten en zijn er korte lijnen ten aanzien van de communicatie.

PaDam Specialistishe Thuisverpleging is 24 uur per dag 7 dagen per week telefonisch bereikbaar voor vragen en als achterwacht bij bijvoorbeeld storingen van een infuuspomp. U krijgt altijd direct een verpleegkundige aan de telefoon.